فرند نیلسون : اپل واچ با شکست روبرو خواهد شد!!!

از روزی که اپل در کنفرانس خود  وعده واچ هوشمند خود را داد خبرهای بسیاری در مورد این واچ هوشمند و مزایایی که برای آن شمرده بودند ، گفته شده است . فرد نیلسون ، سرمایه گذار و متخصص مالی  برجسته آمریکایی  روز جمعه اعلام  کرد ساعت هوشمند اپل به نام Apple Watch (که بر اساس  گفته های تیم  کوک مدیر عامل اپل قرار است اوایل سال جاری عرضه شود) آنطور که بسیاری از اهالی فناوری توقع دارند بازار را قبضه نمی کند و در حقیقت برای اپل یک شکست خواهد بود.
وی  روز پنجشنبه  در وبلاگ خویش نوشت :

    “ساعت Apple Watch مانند آیپاد ، آیفون، یا آیپد  محصولی موفق نخواهد بود ، چون تعداد کمی هستند که ساعت مچی کامپیوتری به مچ می بندند و عده ی زیادی علاقهای به آن ندارند ”.

ویلسون  که زمانی سرمایه گذا ر شرکت هایی چون توییتر  و  Foursquare بود  همچنین  گفت :

    “شرکت اپل  می خواهد  با  تولید  اولین  محصول در  بخش محصولات پوشیدنی در سال جاری تمرکز خود را روی این موضوع بگذارد و سریعا نیز به موفقیت دست پیدا کند ، غافل از اینکه موفقیت در این حوزه به پول ، انرژی و زمان زیادی نیاز دارد  و یک ساله نمی توان به نتایج پر ثمری دست یافت” .

کولین گیلیس،  تحلیلگر فناوری  شرکت BCG  (گروه مشاوره بوستون) احتمال  می دهد که شرکت اپل ظرف ۴  ماه از تولید ، ۳۰ میلیون  قطعه از ساعت های اپل خود را  به فروش خواهد رساند اما این هشدار را  هم داد که این  حرکت صعودی  با توجه به اینکه قیمت این ساعت ممکن است گران  باشد محدود نیز  خواهد شد.

اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نظرات کاربران

ارسال نظر

کاربر گرامی:
برای ارسال نظر می بایست در سایت عضو باشید. ورود / عضویت